EL GOLEJADOR HERMOSEL, AL COVISA
El jugador esquerrà Marc Hermosel es la nova incorporació del Covisa Manresa per aquesta propera temporada.
Arriba provinent del Mataró, equip recent ascendit a segona divisió RFEF despres de haber superat el playoff primer amb el Pinseque i l´eliminatòria final amb L’Illes Balears Palma Futsal B.
Es una incorporació important pel tècnic Xavier Santaella. Jugador amb gol i l´equip tenia la necessitat de disposar d´un esquerrà.
Als seus inicis a les bases es va formar al Moncada, una temporada al Barça I una altre a Industrias. En primers equips, dues temporades al Cerdanyola, una a Industrias, dues al CN Sabadell i aquestes dues últimes al Mataró, on ha aconseguit un total de 30 gols en aquesta última edició i un total de 40 entre el play-off d’ascens i copa del rei.
