Notícies

DAVID TERRATS COMPLETA LA PORTERIA

El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats de cara la propera temporada. El porter terassenc es converteix en el segón jugador juvenil en ascendir al Primer equip i formarà dupla amb el santpedorenc Marc Cella. 

Terrats va iniciar-se al Gonzalez Solesio de la seva ciutat natal per fer després el pas a la secció de futsal del Terrassa FC. Al 2022 va aterrar a la capital del Bages en edat Cadet i després d’uns anys al juvenil nacional li ha acabat arribant l’oportunitat d’estar al primer equip. 

La de Terrats s’uneix a les de Terri, Eudald Ripolled, Ian Herrerias, Didac Martinez, Marc Hermosel i Pol Lopez a l’espera d’acabar de tancar la plantilla.