Notícies

MARC HERMOSEL, NOVA INCORPORACIÓ

EL GOLEJADOR HERMOSEL, AL COVISA

El jugador esquerrà Marc Hermosel es la nova incorporació del Covisa Manresa per aquesta propera temporada.

Arriba provinent del Mataró, equip recent ascendit a segona divisió RFEF despres de haber superat el playoff primer amb el Pinseque i l´eliminatòria final amb L’Illes Balears Palma Futsal B. 

Es una incorporació important pel tècnic Xavier Santaella. Jugador amb gol i l´equip tenia la necessitat de disposar d´un esquerrà. 

Als seus inicis a les bases es va formar al Moncada, una temporada al Barça I una altre a Industrias. En primers equips, dues temporades al Cerdanyola, una a Industrias, dues al CN Sabadell i aquestes dues últimes al Mataró, on ha aconseguit un total de 30 gols en aquesta última edició i un total de 40 entre el play-off d’ascens i copa del rei. 




PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...