El Covisa Manresa ha tancat el fitxatge d’Alex Terraga «Terri» jugador conegut per la parròquia manresana que retorna a l’entitat un any després.
El jugador de Palau, va aterrar per primera vegada al club l’any 2021 provinent del CN Caldes i es va acabar convertir amb el pas de les temporades amb un dels jugadors importants de l’equip. La seva millor temporada en l’àmbit golejador va ser en la que el Covisa es va proclamar campió de lliga fa dues temporades, sent el segón màxim realitzador de l’equip amb 34 dianes,
Terri es converteix així en el primer fitxatge del que serà aquest Covisa Manresa que dirigirà Xavi Santaella amb qui ja va compartir vestuari. Un Manresa que a principis de maig ja està movent fitxa de cara a preparar la temporada vinent.

Debut de ‘Terri’ al Pujolet
