El Covisa Manresa no estava acostumat a la situació que ha viscut aquesta temporada, tant és així que el Primer equip ha estat diverses temporades fent el play-off d’ascens. Enguany però la situació ha estat ben diferent, això sense donar responsabilitats a ningú en concret, una responsabilitat que ha d’adquirir el president del club.
El més important de tot és que hem salvat la pell, i ho hem fet amb un marge de dos partits. Un fet que semblava impossible si observem l’evolució de la classificació durant el transcurs de la temporada, on durant alguns trams l’equip va arrribar a estar a 9 punts de la permanència i començant la lliga amb sols 1 punt en 10 jornades.
La riquesa d’haver obtingut l’objectiu ha estat gràcies a molta gent: Des de jugadors, a noves incorporacions fins a l’àrea esportiva. Agraïr també el suport dels aficionats, que han assistit a recolzar l’equip en tot moment, a la premsa local, Ajuntament i Regidoria que ens han ajudat amb la seva presència en vàries ocasions. I per últim, a la junta directiva per entendre que calia fer un esforç en tots els sentits.
Una forta abraçada a tots, s’ha aconseguit perquè aquí ha pedal·lat tothom per un objectiu.
Pere Joan Pusó, president del Club Manresa Futbol Sala
