Notícies

CRÒNICA DE LA SETMANA: INFANTIL A

FS RIPOLLET 6 – 3 INFANTIL A COVISA MANRESA

Manresa: Genis, Martí, Lluc, Laia i Ariadna; Nil, Marçal, Adrià i Alex

GOLS: 1-0 min.2, 2-0 min.17, 2-1 Martí min.18, 2-2 Marçal min.22, 3-2 min.24, 4-2 min.29, 5-2 min.30, 5-3 Ariadna min.39, 6-3 min.40

El Manresa visitava el Pavelló Municipal Joan Creus per enfrontar-se al FS Ripollet, un duel directe a la classificació entre el desè classificat (FS Covisa Manresa, 7 punts) i el novè (Ripollet, 8 punts). Era un partit clau per apropar-se a la zona mitja de la classificació i evitar que el rival s’escapés, però, malgrat el bon joc, els punts no van caure del costat manresà.

L’inici no va ser el desitjat: l’equip va entrar adormit i en la primera arribada del Ripollet va encaixar l’1-0 al minut 2. Tot i aquest primer cop, el Manresa va reaccionar bé. L’equip va canviar l’actitud, va començar a dominar i a marcar el ritme del partit, generant més i millors ocasions que el rival. Quan millor estava el conjunt visitant, una acció aïllada del Ripollet va significar el 2-0 al minut 17. La resposta, però, va ser immediata: només un minut després, Martí Escriu retallava distàncies i permetia marxar al descans amb la sensació que el partit era perfectament remuntable.

La segona part va començar de la millor manera possible. Al minut 22, Marçal Lavilla feia l’empat a 2 i confirmava el bon moment del Manresa, que dominava, creava perill i limitava molt les arribades del Ripollet. Era el millor tram de joc del partit i l’equip creia fermament en la victòria.

Però quan el partit semblava més encarat, va arribar un gol duríssim al minut 24 que va frenar l’embranzida manresana. A partir d’aquí van aparèixer els dubtes i la desconfiança. En només dos minuts, el Ripollet va ampliar diferències fins al 5-2 (minuts 29 i 30), castigant greument els errors defensius.

Tot i el marcador advers, el Manresa no va abaixar els braços. Va generar ocasions clares, especialment en el joc de cinc, però el bon paper del porter local va impedir que arribés el gol que tornés l’equip al partit. L’insistència, però, va tenir premi al minut 39 amb un gran xut exterior d’Ariadna Lavilla que posava el 5-3 al marcador. El Manresa va seguir buscant la remuntada amb porter-jugador, però en una contra el Ripollet va sentenciar el partit amb el definitiu 6-3 al darrer minut.

Una derrota que fa mal per la importància del partit, però que deixa clar que l’equip està creixent en joc i en sensacions. Cal, però, millorar l’efectivitat de cara a porteria i corregir els errors defensius que s’arrosseguen des de fa jornades.

Toca seguir treballant, mantenir la confiança i remar tots junts per revertir la dinàmica de resultats. El camí és bo, només falta transformar el bon joc en punts.

PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...

MÉS RENOVACIONS

El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera...