Notícies

DUES NOVES INCORPORACIONS

Marc Riba (CFS Òdena) i Pere Aran (CEFS Santpedor) son les noves incorporacions del Primer Equip

Riba arriba provinent del Òdena, club on s’ha format com a jugador amb un curt pas també per L’Isur Terrassa, té 23 anys. Pel que fa Aran, va començar al club com a Benjami fins a Juvenil, amb un curt periode entre mig al CN Sabadell.

Dues incorporacions que encaixen en el perfil actual d’una plantilla rejovenida.

PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...

MÉS RENOVACIONS

El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera...