Notícies

CRÒNICA SALA 5 – MANRESA

SALA 5 MARTORELL: Arriero, Rusi, Oussam, Ramon, Malik / Aaron, Fouad, Pau Albacete, Toni, Robert, Delgado,
MANRESA: Adil, Santa, Gerard,Pep Costa , Josan / Asis, Noguera, Manu, Eric, Nil ,Kalet,  Aleix.
Àrbitres: Victor Pasamontes i Garcia Sanchez
GOLS:
0-1 Noguera m.6
1-1  Ramon m.8
1-2 Nil m.9
2-2 Oussama m.13
3-2  Asis pp m.14
4-2   Aaron m.20
4-3  Asis  m.22
4-4 Asis m.24
5-4  Pau Albacete m.31
6-4  Aaron m.35
7-4  Toni Sanchez m.36
8-4  Toni Sanchez  m.38
8-5  Pep  Costa m.40
El Manresa tanca la temporada perdent a la pista del Martorell davant un equip que ja ho tenia tot fet i que viatjarà a Madrid pel play off d´ascens a segona divisió en partit que l’enfrentarà al Inter Movistar B.
Bon inici manresà al partit en que hi han hagut diverses alternatives al marcador. Ja al minut 6, Gerard Noguera al segón pal ha avançat als manresans amb un primer gol.
Després d’una bona primera meitat manresana, arribat un segon període sense direcció ni ordre. I així s´han anat succeint les coses fins al punt que a set minuts pel final, s´ha optat pel joc de portar jugador, sistema que encara acabat de trencar mes el poc ordre exhibit a la pista.

PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...

MÉS RENOVACIONS

El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera...