Notícies

COMUNICAT OFICIAL

COMUNICAT OFICIAL

Reunida la junta directiva del Club Manresa Futbol Sala acorda el següent protocol de cara al accés al partit de dissabte.
Fins el dimecres 21 a les 24 hores amb dret als socis. El dijous 22 per abonats (inclou pare i/o mare dels jugadors base ) i el divendres 23 pel públic en general si queden places. Cal enviar un correu a club@manresafs.com posant nom, cognoms, dni i mòbil de cada persona.

PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...

MÉS RENOVACIONS

El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera...