Notícies

ADIL ÉS LA PRIMERA ALTA I ARRIBEN RENOVACIONS

ADIL ÉS LA PRIMERA ALTA I ARRIBEN RENOVACIONS

Aquesta mateixa setmana, el Manresa va arribar a un acord amb Adil per tal que el porter retornés al club manresà. Adil ha passat una temporada al Club Natació Sabadell, lloc de on  procedeix. En l’apartat de renovacions, s’ha arribat a un acord amb el Josan , Santa i el porter Aleix.

Properament hi haurà mes renovacions i noves incorporacions per la qual cosa la plantilla anirà agafant cos.

 

PRIMERES BAIXES

Oriol Blasco no continuarà amb nosaltres la propera temporada. Club i jugador...

MÉS RENOVACIONS

El Covisa Manresa segueix confeccionant la seva plantilla de cara la propera...